20 October, 2011

Smoulder

Nyt se raivoa ja kiukkua itäisessä Helsingissä aiheuttanut Smoulder on kuulkaas valmis. Olen tyytyväinen. Neule on nätin harmaa ja sointuu kivasti pirteän mustan garderobini kanssa. Sikstoisekseen nykymohair (ollen Dropsin Kid-Silkiä eikä Rowanin tuplasti kalliimpaa mohairia, jota ohje vaati*) on vallan mukavaa päällä, ei kutita tai ahdista, eikä ole liian kuumaakaan. Niin se kehitys kehittyy!


Tavoilleni uskollisena käytin enemmän aikaa neuleen viimeistelyyn kuin neulomiseen. ...Okei, liioittelin, kuten aina.

* Itse asiassa olisin varmaan ottanut ja maksanut siitä tuplasti kalliimmasta, jos siitä olisi ollut tarjolla tummanharmaata. Jälkikäteen ei harmita, että olin pakotettu säästämään.

2 comments:

  1. Vau. Onnea!
    Näyttää jokseenkin sellaiselta, josta oon haaveillut monta vuotta. Mutku en puhu neuletta (edes suomeksi). En viittis lähtee mohairin kanssa mulle tyypilliseen "purkamalla oppii" -kokeiluun. Mut ehkä jos löytyis tarpeeksi pitkä ja hidas epookki jostain.

    ReplyDelete
  2. haa, kiitos :D olen aika tyytis.

    mohair ei IMAO sovi purkamiseen kovin hyvin - selvin päin sitä ei kestä ja humalassa se ei suju sitäkään vähää. mutta neuleohjeiden lukeminen on kyllä kohtuullisen helppoa, kun siihen tottuu - ja osaa erottaa toisistaa oikean ja vasemman. kuten kaikki meistä eivä osaa. köhh.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.